Nejčastější dotazy
Zde najdeš nejčastěji kladené dotazy zákazníků :)
Než tedy otevřeš jakýkoliv socnet či email, aby si nás se svým dotazem kontaktoval, mrkni sem. Třeba zde najdeš odpověď!
Jak objednat zboží, které má více variant?
Pokud má zboží více variant, eshop tě nepustí vložit ho do košíku, dokud si nezvolíš konkrétní variantu.
Většinou se u zboží volí objem a tvar hrnečku a pozadí pod textem. Každá varianta je podrobně popsána a v galerii produktu nalezneš fotografie každé jedné z nich. :)
Stačí tedy vybrat tvou nej variantu, zvolit ji v liště a vložit zboží do košíku.
Lze objednat text na hrnek (sklenici, ToGo hrnek...), který není v nabídce?
Jistě že. :)
Navštiv naší sekci vlastních návrhů - https://www.moniisdesign.cz/vlastni-navrhy/
Tisknete hrnky také pro velkoodběratele, popřípadě firmy s jejich vlastním textem?
Určitě ano. :)
V případě zájmu nás stačí kontaktovat a my předložíme k nahlédnutí velkoobchodní ceník.
Jsou vaše výrobky nezávadné?
Stoprocentně!
Hrnky, barvy, tiskárny a termolisy, které při výrobě používáme, mají potřebné atesty a schválení pro náš trh. Tyto atesty ti rádi na požádání předložíme.
Navíc naší výrobu necháváme pravidelně kontrolovat příslušnou hygienickou stanicí. :)
Mohu malé (300ml) či velké (500ml) To Go termohrnky dát do tašky, kabelky či batohu?
Bohužel.
V obou případech se jedná o takzvané To Go hrnky - hrnky do ruky.
Obě dvě varianty mají ve víčku miniaturní dírku kvůli podtlaku. Malý To Go termohrnek má navíc pouze zasouvací uzávěr pítka, u kterého nemůžeme zaručit 100% nepropustnost, když se nakloní či úplně obrátí.
Pokud hledáš něco, co můžeš přenášet v batohu, sáhni po nerezové 500ml lahvi s dvěma uzávěry, která zajistí 100% nepropustnost. :)
Je možná platba na dobírku?
Bohužel, v tuto chvíli přijímáme platby pouze předem na náš bankovní účet.
Náš sortiment se z 90% skládá ze zboží upravovaného zákazníkovi na míru - volba pozadí, objemu produktu, nápisu... Jedná se tedy o zakázkovou výrobu a ta se jako taková hradí vždy předem.
Jsme rádi, že naše rozhodnutí chápeš a respektuješ. :)
Nepovedla se mi online platba kartou a už se k ní nemůžu vrátit. Co mám dělat?
Nezoufej. :) Napiš nám buď mejla, nebo zprávu na jakékoliv naší sociální síti, nebo nám zavolej a my ti pošleme náhradní odkaz na online platbu do mejlu.
Snažíme se však online platby během dne kontrolovat a většinou odkazy zasíláme automaticky. :)
Jaké jsou možnosti zaslání či předání zboží?
Zboží si můžeš nechat zaslat GLS kurýrem, popřípadě si ho osobně převzít na naší adrese.
Náklady na zaslání (dopravné a balné) hradí odběratel v částce maximálně uvedené u každé objednávky (v košíku) za celou objednávku.
GLS KURÝR - doručení na výdejní místo, GLS box či AlzaBox:
Kurýr od GLS doručí tvůj balíček na tebou zvolené místo.
GLS KURÝR - doručení na adresu:
Kurýr od GLS doručí tvůj balíček na tvou adresu.
OSOBNÍ PŘEVZETÍ:
Osobní vyzvednutí v naší kamenné prodejně - Komenského 55, 47201 Doksy.
Osobní vyzvednutí je možné vždy po předchozí domluvě od 8.00 do 16.00 :)
Co znamená expresní výroba a dodání?
Tvoje objednávka se po uhrazení expresní výroby a dodání bude vyrábět přednostně a odejde v co nejkratším čase - cca 3 - 4 pracovní dny.
Toto časové rozmezí je však pouze orientační. Zboží, které je skladem jsme schopni vyrobit a odeslat většinou hned druhý pracovní den.
Avšak produkty na zakázku (mikiny a trička...) objednáváme u dodavatele na míru tvé objednávky, tudíž tam expresní výroba trvá o něco déle.
Jak je zboží baleno?
Ačkoliv se snažíme co nejvíc ulevit životnímu prostředí, nejlepší způsob balení hrnečků a jiných křehkých produktů je do bublinkové fólie.
Tuto skutečnost se snažíme vyvážit tím, že používáme již použité krabice. :) Taková jedna kartonová krabice má, při správném zacházení, docela dlouhou životnost. Proto všechny krabice, které nám do dílny dorazí opět otočíme v oběhu tím, že do nich zabalíme tvé zboží a pošleme ho na cestu k tobě.
Kdy bude zboží odesláno?
Zboží odesíláme do 10 PRACOVNÍCH dnů od připsání platby na náš účet. :)
POZOR! V určitých sezónách se může doba odeslání lišit. Během letních prázdnin si i my zasloužíme trochu toho odpočinku, drinky a pláži a čistou hlavu. Během vánočního šílenství jsme zase zavaleni obrovskou kupou objednávek a chapadla nám ještě nenarostla. :) V těchto situacích je potřeba počítat s tím, že se objednávka může trochu opozdit. Pokud tedy objednáváš během těchto "sezón" a na svůj balíček pospícháš, přihoď si k objednávce do košíku EXPRESNÍ VÝROBU A DODÁNÍ! :) To tvou objednávku posune do popředí a vyřídíme jí v cukuletu! :)
Delší doba dodání je zapříčiněna tím, že tisk na produkty probíhá až po objednávce. Veškeré polotovary (nepotisknuté produkty) máme skladem. Příprava tisku však zabere nějaký čas. :)
Mám již objednáno, ale ještě se mi něco líbí. Jde nějakým stylem sloučit objednávky?
Samozřejmě. :)
Před vytvořením druhé objednávky nás stačí telefonicky kontaktovat. Zbytek už dořešíme individuálně podle stavu tvojí objednávky.
Zboží mi přišlo rozbité, co s tím?
Tato situace samozřejmě může nastat. I když naše balíky mají x nálepek o křehkosti zboží uvnitř, ne vždy se na to bere u dopravců zřetel.
Ve chvíli, kdy převezmeš svůj balík, je nutné zkontrolovat jeho obsah. Na informace o rozbitém zboží x dnů po převzetí balíku nebude brán zřetel.
Pokud tedy obsah balíku bude rozbitý, všechno pečlivě nafoť, připrav si číslo tvé objednávky a kontaktuj nás buď na socnetech či přes mejla. :)